15.08.2010

Musikentdeckung: HUNDREDS

urlaub9

Today I want to share with you one of my new favourite artists and songs: "Fighter" from Hundreds. I "had to" listen to this music because a very good friend dof mine did the tour management of this band consisting of brother and sister Philipp and Eva. And I got totally hooked! It is just such good music, good beats – fun songs as well as slow ones. Just check them out and enjoy the song below! Yours, Theresa

P.S. The door was found in Berlin at "Clärchens Ballhaus" (Auguststraße) on a breezy summer evening enjoying a tomato gazpacho with my sister in the large garden restaurant – feel free to use at high quality (click the picture to go to my Flickr account)




Heute will ich von einem Künstlergeschwisterpaar erzählen, welches ich derzeit richtig liebe! Und einem ganz besonderen Lied: "Fighter" von den Hundreds. Ich "musste" mir deren Musik vor einiger Zeit anhören, weil eine gute Freundin das Tourmanagement von denen gemacht hat und ich war ehrlich begeistert von Philipp und Eva! Richtig tolle Musik mit schnellen Liedern und auch nachdenklichen! Einfach reinhören und genießen! Eure Thea

P.S. Die Tür hab ich in "Clärchens Ballhaus" in der Auguststraße in Berlin an einem lauen Sommerabend gefunden, als ich im großen Gartenrestaurant mit Toni eine Tomatengazpacho genoss. Gern dürft ihr das Bild unter Creative Commons Lizenz verwenden – einfach auf das Bild klicken, um zu meinen Flickr-Account zu gelangen.

0 Kommentare: