07.10.2008

It's like wearing PRADA ...

08September 010-1
Hi everyone!
When I stayed at my sister's home last week we had the opportunity to shoot some of the outfits she has gotten in the last couple of weeks. The first one I want to show you is the "PRADA"-inspired lace skirt in black. I really had to struggle and argue with myself if I actually like the ideas of Prada's collection in fall 2008. I finally decided that I really like the idea of such a lace skirt - dressed up in a modern way with clean and pure elements like the blazer - however I am not the type for it ;-). For Toni it's awesome *hihi*. Perhaps I can think of a great bag design going with lace ...
08September 006-1
Hallo zusammen!
Letzte Woche hatte ich die Möglichkeit bei meiner Schwester einige Fotos von den Outfits zu machen, die sie in letzter Zeit genäht bekommen hat. Das erste Stück ist ein Spitzenrock - von der Herbst/Winter Kollektion 2008 von Prada inspiriert. Zunächst habe ich mit mir selbst kämpfen müssen angesichts dieser Bilder und Ideen auf dem Laufsteg, ob ich den Look mag oder verabscheue. Am Ende habe ich entschieden, dass ich die Idee dieses Spitzenrocks schon toll finde - kombiniert mit puren und v.a. modernen Elementen wie diesem Blazer - ich aber trotzdem nicht der Typ dafür bin. Nichtsdestotrotz finde ich es an meiner Schwester toll! Vielleicht fällt mir ja noch eine tolle Tasche dazu ein ...

0 Kommentare: